💗دنیا صورتی💗

من دختری هستم شاد و بازیگوش😆

تازه وارد

1400/4/17 12:56
83 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

من تازه وارد نی نی وبلاگ شدم.

قبلاً از طریق گوگل به نی نی وبلاگ نگاه می کردم و نظر می دادم.

ولی الان واسه خودم یک وبلاگ درست کردم تا خاطراتم رو اینجا ثبت کنم. 

امیدوارم فعالیت خوبی داشته باشم.

و دوست خوبی براتون باشم.

فقط یک سوال

من نمی تونم عکس بزارم،نه برای پست و نه برای پروفایل و نه برای خوش آمد گویی،بلدم،ولی میگه:به دلیل کم بودن حافظه،فعالیت با موفقیت انجام نشد.

چی کار کنم؟

پسندها (3)

نظرات (4)

SujinSujin
17 تیر 00 15:31
خوش اومدی عزیزم
👯‍♀️مهنا👯‍♀️
پاسخ
ممنون نازی جون💖
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
17 تیر 00 15:51
خوش اومدی به نی نی وبلاگ ❤️ نمیدونم از خود نی نی وبلاگ بپرس
👯‍♀️مهنا👯‍♀️👯‍♀️مهنا👯‍♀️
17 تیر 00 15:51
دوستان اگر کسی جواب سوالی که پرسیدم رو میدونه بگه
👯‍♀️مهنا👯‍♀️👯‍♀️مهنا👯‍♀️
17 تیر 00 15:55
ممنون نوشین جان از نی نی وبلاگ پرسیدم ببینم کی جواب میده